Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Bardzo prosimy o wysłanie e-maila na adres kontakt@karoboutique.pl z informacją, że będzie do nas wysłany zwrot bądź reklamacja.

2. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.

2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, zwrócimy Ci koszt produktu/produktów oraz równowartość najtańszego kosztu wysyłki, dostępnego na naszej stronie internetowej, o ile opłata została pobrana przy składaniu zamówienia oraz kupujący zwrócił wszystkie produkty ze swojego zamówienia.

5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.

6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu, bądź punktu odbioru.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Sprzedający w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy zwróci Kupującemu koszt produktu/produktów oraz równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego tutaj, o ile opłata została pobrana przy składaniu zamówienia oraz kupujący zwrócił wszystkie produkty ze swojego zamówienia.

Dokonaj zwrotu produktu

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Karo Karolina Rozmiarek , ul. Hetmańska 13, 40-560 Katowice.
  2. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
  3. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który znajduje się tutaj, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. Bardzo prosimy również o wysłanie e-maila na adres kontakt@karoboutique.pl z informacją, że będzie do nas wysłany zwrot. 
  5. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Nie przyjmujemy reklamacji wysyłanych za pobraniem, wysłanych do paczkomatu, bądź punktu odbioru.

Bardzo prosimy o wysłanie e-maila na adres kontakt@karoboutique.pl z informacją, że będzie do nas wysłana przesyłka oraz podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy. 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na adres kontakt@karoboutique.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@karoboutique.pl lub telefonicznie: 535299317. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Formularz zwrotu: POBIERZ

Formularz reklamacji: POBIERZ